sobota, 14 kwietnia 2012

Łatwe ciasto jogurtowe



Potrzebowałam szybko jakiegoś pysznego ciasta dla niespodziewanych gości i wpadł mi w oko ten przepis.Jak się okazało był strzałem w dziesiątkę,ciasto jest szybkie,proste i mega pyszne. Część upiekłam w keksówce,a resztę w małych foremkach babeczkowych i,, wystylizowałam" je wielkanocnie.Bardzo polecam!

Żródło http://www.malacukierenka.pl/latwe-ciasto-jogurtowe.html





ŁATWE CIASTO JOGURTOWE


1 szkl jogurtu naturalnego 
1 jajko 
3/4 szkl cukru 
1/3 łyżeczki aromatu śmietankowego (ja dałam migdałowy) 
1/2 szkl oleju 
2 szkl mąki 
1 płaska łyżeczka proszku do pieczenia 
1 płaska łyżeczka sody 
50g drobno pokrojonej czekolady gorzkiej (ja dałam dodatkowo skórkę pomarańczową)




Mąkę ,proszek i sodę wymieszać.Do drugiej miski wsypać cukier,dać jajko,jogurt,olej i aromat i wymieszać mikserem na najniższych obrotach 30s.Do mokrych składników dać mąkę i krótko,ale dokładnie wymieszać łyżką.Dodać czekoladę i wymieszać.Ciasto przełożyć do natłuszczonej keksówki o wymiarach 25x12cm i piec ok.60min w 180 st.C.Posypać cukrem pudrem.Ja zakamuflowałam jeden kawałek ciasta i wyjęłam po trzech dniach od upieczenia i nadal było świeże i wilgotne.


1 komentarz:

  1. Anonimowy21:38

    Wygląda przepysznie! Edyrian Maciejewski.

    OdpowiedzUsuń